Elérkeztünk hát hatodik ütközetünkhöz, ma este 20.30–tól Durbanban a Moses Mabhida stadionban a Nationalelf a spanyol válogatottal mérkőzik meg a döntőbe jutásért.


Először is szeretnék gratulálni a holland válogatottnak a döntőbe jutáshoz , nagyon jó lesz őket 36 év után ismét megverni, ezáltal újabb remek youtube-os videókkal fogják szórakoztató a német érzületű drukkereket. A németekért szorító indonéz iszlámok is a hollandok bukását akarják:


Előtte azonban még el kellene vernünk a spanyolokat, ami azért nem ígérkezik olyan könnyű feladatnak mint a fish and chips véresen történő elkészítése vagy az argentin steak szénné sütése.

Ez a feladat magas fokú koncentrációt, hitet és rendkívüli taktikai fegyelmet igényel, mindezek együttes teljesülése esetén a német tornádó olyan könnyedén elfújja a Spanyol Armadát mint az argentin kokainvárat. Az utóbbi napok médiahírei ugyan aggodalomra adhatnak okot, de ne hogy már egy betépett polipnak higgyünk vagy Ballack szarkeverésének felüljünk. Nyugodjon meg mindenki, kicsit olvasgattam a német sajtó híreiben, minden a legnagyobb rendben van a csapat háza táján.


Szóval a várható felállásunk így néz ki: Neuer - Lahm, Friedrich, Mertesacher, Boateng - Khedira, Schweinsteiger - Özil , Kroos, Podolski –Klose .

Müller hiánya sokunkat szomorúsággal tölt el, de a német bulvársajtó kifigyelte a tegnap esti tréninget és ott már Löw a páratlan tehetségű Toni Kroos-t játszatta a helyén, aki most tényleg bizonyíthatja, hogy miért tartják a német futball legnagyobb ígéretének. Az Afrikakorps–keretelemzéséből idézném még egyszer a tudnivalókat Kroos-ról:


 Toni Kroos (18) a 20 éves leverkuseni gyógyszerkotyvasztó, fűárus család leszármazottja eddig csak perceket töltött a csatatéren, pedig többre hivatott. 2007-ben a 17 évesek világméretű seregszemléjének legjobbjává választották és aranylabdával térhetett vissza a Ruhr–bányavidékre. Briliáns technikával és kiváló szabadrúgáslövő képességgel áldotta meg az Úr, amellyel döntő szerepe lehet egyes csaták eldöntésében. Az ő igazi hadjárata két év múlva lehet Európában, egyelőre 10-20 percre szállhat be egy ütközetbe.



Itt van néhány összefoglaló, ami mindenkit meggyőz a srác képességeiről:

 
Ha Kroos is magába tudja szívni azt a rengeteg pozitív energiát, amit a társak adnak neki az öltözőben és iszik sámánjaink varázsitalából akkor a legyőzhetetlenségi mítoszunk a spanyol mérkőzés után is tovább fog élni és porrá zúzzuk az ibériai bálványimádók oltárait. A német lapok Kroos szereplése mellett a támadókészségét, kreativitását és technikáját hozzák fel, kihagyását a 2 napja tartó megfázása indokolhatja. Alternatívája Trochowski lehet, aki csereként már beszállt az argentinok ellen is jó 20 percre. Trochowski nekem túl védekező felfogású és a Hamburgban is keveset játszott az idén, nem kellene tartanunk ennyire az ellenségtől, ellenféltől. Eddig sikerült Rooneyt és Messit is leradírozni a pályáról, David Villa sem okozhat problémát.

Apropó Villa, ez a kis zselézett hajú mitugrász, akit kurva jó játékosnak tartok, egyszerűen nem találhat be minden meccsen, ez a sorozat is meg fog szakadni, márpedig ha ő nem lő gólt a spanyoloknál, akkor senki sem. Meg kell fognia Villát Friedrichéknek és akkor nem lehet semmi baj. A továbbjutásunkba vetett hitünket erősítheti a 2006-s 2008-as EB-döntőért való visszavágás vágya és az azóta megváltozott erőviszonyok. Mert igenis mi vagyunk az esélyesebbek, ezt mindenkinek el kell fogadnia, még ha a fogadási esélyek nem is ezt mutatják. (a spanyolokra kicsivel mindenhol kevesebbet fizetnek).


A B- forgatókönyv - amire gondolni se merek - a kiesésünk lenne, ebben az esetben is Németország maradna az én szememben a világ legjobb csapata és szerintem sokan mások is így gondolnák. De hessegessük el ezeket e negatív gondolatokat és verjük meg a spanyolokat.

Na elég a sok okoskodásból , nézzük Jürgen barátunk tippjét:

Németország-Spanyolország 3:1 (1:0)
Gólszerzők: Klose (2), Kroos ill. Xavi 11-esből


ui: Ha mégis kiesünk, elmegyek Oberhausenbe aztán olajos vizet öntök annak a kurva polipnak a poharába!

88 komment

Címkék: spanyol polip holland kroos

A bejegyzés trackback címe:

https://gutenmorgenafrika.blog.hu/api/trackback/id/tr702135241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robot_ 2010.07.07. 11:08:15

www.bwin.com/hu/sportsbook.aspx
és a
hu.betclic.com/sport/eventdetail.aspx?id=1

alapjan Nemetorszag az eselyesebb, ha nem is sokkal.

Hajra!

Jimbo75 2010.07.07. 11:20:55

Németország-Spanyolország
1-2

mehettek a bronzért:-))

robot_ 2010.07.07. 11:37:00

@Jimbo75: Ja...
Hondurasnak meg Chilenek tudott 2 golt rugni Spanyolország.
És az sem vlaoszinu hogy 1-et fognak rugni a Németek...

_python_ 2010.07.07. 11:46:57

Ha a spanyolok legyőzik a németeket, akkor valóban megérdemlik a VB-t. De hát ez úgyse fog bekövetkezni:))

Habbal 2010.07.07. 11:54:59

Srácok elírtátok az évszámot: "A továbbjutásunkba vetett hitünket erősítheti a 2006-s EB-döntőért ". Amúgy jó lett a poszt nagyon! Hajrá Németország!!!

JTB 2010.07.07. 12:01:15

Nem is tudom, hogy tud valaki 4 gólnál kevesebbet tippelni a németeknek.. :D Én 4-2-es német győzelmet látok magam előtt, korai spanyol vezetéssel! :P

Jimbo75 2010.07.07. 12:02:19

@robot_: és? Mi az összefüggés? Ezzel az erővel azt is leírhattad volna, hogy Németország nem rúgott gólt Szerbiának. Kb. annyi értelme lett volna annak is:-))

Mizantrop 2010.07.07. 12:02:34

Sok sikert ma estére a Natonalelf-nek, egyedül belőlük nézem ki, hogy megcsapják a döntőben a szarházi hollandokat.:-) Ez esetben pedig - ha már nem Uruguay nyer - a (második:-) legjobb kézbe kerülne idén a trófea: rászolgáltak a negyedik csillagra.

robot_ 2010.07.07. 12:13:05

@Jimbo75:
Azért mert homok ment az agyadba és te magad nem fedezel fel összefüggést, attól még ne felejtsd el hogy lehet hogy van. :)
Szoval csak ovatosan:
Honduras védelme, meg Friedrich MErtesacher, Neuer -nek nem lehet annyit lőni mint a hondurasi X, Y, Z -nek. Nem ugyanolyan szintu a ket vedelem. Ettol meg veletlenul elofordulhat, de nem ez a valoszinu.
Szerintem ebben az ervelesben megegyezhetunk.

zolika78 2010.07.07. 12:18:47

Ezt a hozzászólást Stuttgartból írom. Nem nehéz kitalálni, itt kinek szurkolnak :)
De az is tény, hogy tegnap este a hollandoknak szurkoltak, ugyanis mindenki egy holland-német döntőt szeretne.

sokmocis 2010.07.07. 12:46:08

1. A brazilok 1994-ben és 1970-ben is nyertek vébét. 1994 + 1970 = 3964
2. Argentína utoljára 1986-ban győzött, előtte pedig 1978-ban. 1986 + 1978 = 3964
3. A németek utoljára 1990-ben győzedelmeskedtek, de 1974-ben is behúzták a kupát. 1974 + 1990 = 3964
4. Brazília 1962-ben és 2002-ben is sikerrel verte az összes ellenfelét. 1962 + 2002 = 3964

Ezek után gyerekjáték kitalálni, hogy ki lesz a 2010-es dél-afrikai világbajnokság győztese. Mindössze ki kell vonni 2010-et a mágikus 3964-ből. 3964 - 2010 = 1954. Na ki nyert vébét 1954-ben? Hát persze, hogy az NSZK! Félre lehet tenni tehát az elemzéseket, mindenki megveheti előre a sört a vasárnapi döntőre, hiszen a számok (és a hieroglifák) nem hazudnak. Én szóltam...

heiki töltő 2010.07.07. 13:03:02

@Isarsturm: ne akkor ezt elbasztam, mert ahol találtam ott nem volt név alatta,hanem feladvány volt, nekem meg annyira hasonlított Kroos-ra , de mindegy most már marad!
Valóban Hitzlsperger lehet!?

heiki töltő 2010.07.07. 13:06:54

@gnoldaeh: az öntsünk tiszta vizet a pohárba poént próbáltam elsütni, ha nem jött volna át.
Vagy jobb lett volna így:
ui: Ha mégis kiesünk, elmegyek Oberhausenbe aztán tiszta olajos vizet öntök annak a kurva polipnak az akváriumába!
Nem ez így gyenge, marad az eredeti bocs!

Beers 2010.07.07. 13:10:24

@Jimbo75:
Így van, saját magukat fogják kiejteni a németek!Szépen csillog az a bronz is :P!

Jimbo75 2010.07.07. 13:12:00

@robot_:

Anglia kettőt lőtt a kapusotoknak, úgyhogy lehet annyit lőni, mint Hondurasnak:-))
De felesleges a szájkarate tudásodat fitogtatnod, este majd meglátjuk, miután elkentük a szátokat:-PPP

Jimbo75 2010.07.07. 13:16:48

@sokmocis:

1. Olaszország 2006-ben nyert meg előtte 1982-ben.

1990+1982=3964? sajnos nem, hanem 3988

2. Uruguay nyert 1930-ben és 1950-ben is, 1930+1950=3964? sajnos nem, hanem 3880.

Hülye számításokat Én is tudok csinálni:-))

klorinc 2010.07.07. 13:17:41

@heiki töltő: Biztos, hogy a Kalapács. Csodálkoztam is elsőre, hogy került oda. A polip pedig megy a levesbe, ha bejön a mai tippje!:) A poszt és a blog is nagyon tetszik eddig!

robot_ 2010.07.07. 13:18:16

@Jimbo75:
Jo, hat probald meg a kamaszos beidegződéseidet levetkőzni, es olvasd el mit irtam. Van osszefugges, vitathatod is persze, de nem mondhatod hogy nincs, ez nem "szájkarate" - vagy hogy mit tudom én hogy hallottad el a pajtásaidtól a tahó szövegedet :)
A védelmet ezzel szokták lemérni, hogy hány gólt kap be.
Amugy meg legyél őszinte: a németek pont minimum egy kategóriával jobb focit játszanak mint a spanyolok ezen a VB-n. Lehet hogy ez megszakad, az is lehet hogy kikapnak, de "elkenve" biztos nem lesz a németek szája. Én olyan meccsre számítok, ahol a németek az enyhe esélyesek, nyerhetnek a spanyolok is, de mindenképp nagy küzdelem lesz, nagyobb mint argentina ellen.
Ugyhogy varunk vissza karate-kölyök. :)

robot_ 2010.07.07. 13:19:04

@Jimbo75: csak legyszi ne itt, ok?
:)

robot_ 2010.07.07. 13:20:02

@Jimbo75: csak ne itt csinalj, legyszi, ok? pápá!

Jimbo75 2010.07.07. 13:24:36

@robot_:

Nekem éppen Te tűnsz 12 évesnek, az Én koromat mondjuk nem nehéz kiszámolni a nickemből, de nem tudom tanítják-e ezt már nálatok az általánosban...
Rengetegszer találkozom ezzel a jelenséggel, mikor valaki nem tud normálisan érvelni, rögtön személyeskedni kezd.
De igazad van, nem is szennyezem többet a gépemet ezzel az oldallal, majd este visítva röhögök rajtatok, amikor egymást támogatjátok le sírva a vereség után:-))

heiki töltő 2010.07.07. 13:25:50

@Isarsturm: köszi, jó kis oldal, én egy olyat találtam ahol csak feladvány volt, a válaszadók meg velem együtt a Kroos-ra tippeltek, de így ahogy most nézem tiszta Hitzlsperger.

robot_ 2010.07.07. 13:31:17

@Jimbo75: :)
de hát egyszeruen nem erted meg az alapokat:
nem igaz az hogy valaki rosszul ervel, csak azert mert te nem erted meg. Lehet hogy a sajat korlataidba utkozol (és igy mindenki azokba utkozik itt sajnos), mert hiaba irok le valamit, nem erted meg :)

amugy meg:
"De igazad van, nem is szennyezem többet a gépemet ezzel az oldallal, majd este visítva röhögök rajtatok, amikor egymást támogatjátok le sírva a vereség után
:-))"

Igen, ez egy rendkivul erette reakcio volt, amugy en nem szemelyeskedtem, hiszen fogalmam sincs hogy ki vagy, es nem is erdekel, csak a tenyeket allapitottam meg.

flea 2010.07.07. 13:31:22

Ha a spanyol és a német csapat is tartja az eddigi formáját, akkor sima német győzelem lesz. Ami azonban borzalmasan unalmas is lenne, ezért remélem, nem így lesz. (Hanem a spanyolok kihozzák magukból, amit tudnak, de a németek sem esnek vissza, és látunk egy izgalmas és jó meccset, amin a jobb csapat győz.)

AntiChrist™ 2010.07.07. 13:33:48

Német-holland döntő lesz, amelyet óriási küzdelemben Németország nyer. Tehát egyértelmű, hogy a mai meccset is a német válogatott nyeri :)

@sokmocis: A németek világbajnoki győzelme egyértelmű. Csak azon gondolkodom, hogy mi a fene fog majd történni 3964-ben?
Akkor nyeri majd Magyarország az első vb-címét? Unokáink sem fogják látni...

readya 2010.07.07. 13:48:52

"ha ő nem lő gólt a spanyoloknál, akkor senki sem."

Kivéve ha Torres végre fel lesz pörögve és ismét eldönti a meccset. Vagy ha Iniesta elsül, esetleg Xavi kanyarínt egy vicces bajuszt vagy pontrúgásnál valamelyik szarul fejelő védőnk betalál. Persze ezekre még sosem volt példa.., de bármi megtörténhet. :)
Spanyol drukkerként nagyon kíváncsi vagyok a meccsre. Szerintem tipikusan 3 esélyes, ahogyan itt már minden meccs.

Coupeboy 2010.07.07. 13:53:29

HAJRÁ NÉMETORSZÁG! GYŐZNI FOGUNK!

readya 2010.07.07. 14:04:02

@robot_:

Azért az összefüggéseket hagyjuk már. A védelmeket nem statisztikával lehet leírni, mert ugye azzal azt mutatok meg amit akarok és az ellenkezőjét is. Statisztika első órán ezzel kezdte a tanár... A spanyolok is meglőhették volna a maguk 6 gólját eddig nem egy meccsükön és nem a védelmeken múlt, hogy nem ment be.
Ez pedig itt nem a vidámpark. Hogy a németek eddig mit lőttek az sem a csatárokon múlott, csak sima számok.
Ha nagyon elemezni akarsz, akkor elemezd azt, hogy ha az Argentinok nem rogynak meg, akkor is 4 lett volna-e a vége vagy ha betalálnak az egyik akcióból, akkor is ugyanez lett volna vagy nem.

Érdekes, hogy másnak egyből nekiesel és fölényeskedve nyomod a koráról a vicceket (ez mondjuk egy rendes vitában nem menő, de meghagyom neked, nem tudom kikkel szoktál vitatkozni) miközben csak sima statisztikával jössz. Márpedig a foci nem erről szól, de egyetlen sportág sem. Vajon miért szenved évről-évre a Barca az Espanol ellen, amikor az Espanol éppen tarkafos szinten nyomja? Vagy miért rangadó itthon még mindig egy UTE-FTC, függetlenül a tabellától és a teljesítménytől? A foci szerencsére nem statisztika és felesleges levonni az általad írt következtetéseket.

No offense...

readya 2010.07.07. 14:12:14

Robot

Betojok rajtad. Most olvasom a Spanyol blogon Xavi itnerjúja alatt, hogy teljesen másképp is tudsz kommentelni. Nem is értem a dolgot, ha összehasonlítom a kettőt. :) Egyébként igazad van abban amit ott írtál és én pedig pont azt mondom, amit Xavi írt - most olvastam - itt már bárki-bárkit. A statisztika meg csak statisztika, ne dobálózzunk vele, mert az semmire nem jó. :)

Mixer 2010.07.07. 14:18:21

HAJRÁ FRICCEK, HAJRÁ FRICCEK

robot_ 2010.07.07. 14:32:07

@gyikocska:
azert mert ott normalis votl a hangnem.
En nem kárrogni mentem mas csapat blogjara, hanem ott normalisan bezselek. Ez a suttyó ugy beszelt velem ahogy, tehat en sem eroltettem vele szemben a tisztesseges hangnemet. Egyeb irant nem tudom mennyi morális alapja marad a szemelyeskedest felróni valakinek, de vegulis mindegy, nem kell ugy odamenni valahova, hogy "HA-HA... ugyis szetverunk titeket, utanna meg majd jovok rohogni.."
Majd mindezutan felróni, h en vagyok a 12 eves. Fura hogy ezt nem tartod erdekesnek.

JohnHenry 2010.07.07. 14:54:11

spanyol-holland döntő lesz, jól tudom-e? :-p

Mixer 2010.07.07. 14:54:37

@robot_:

a meccs után mi fogunk röhögni :)

Jimbo75 2010.07.07. 14:55:00

@robot_:

Kettőnk közül meg lehet nézni ki kezdte a személyeskedést:

robot_ 2010.07.07. 12:13:05
@Jimbo75:
Azért mert homok ment az agyadba és te magad nem fedezel fel összefüggést, attól még ne felejtsd el hogy lehet hogy van. :)

Erről ennyit. Nyilván, ha valaki betalál, akkor lesüllyedhetek a szintjére:-)
Mondjuk az megnyugtat, hogy nem csak Én látom úgy, hogy igazam van.

Mixer 2010.07.07. 14:56:01

@JohnHenry:

elég rosszul tudod

Német-holland döntő lesz

sima német győzelmmel

robot_ 2010.07.07. 15:01:00

@Mixer: Remelem igazad van UGY LEGYEN!
@Jimbo75:
Amugy ezt mar ugyse fogod se elfogadni se elhinni, de ezt csak treafasan irtam, nem komolyan bantoan, mert tudnek egesz finoman, mar-mar elozekenyen is beszelni, meg olyat is mondani hogy "verd bele a ****** az AIDS-es k*** ******", nem folytatom. szoval szeintem kar volt magadra szivnod, nem akartalak megbantani, ha majd akarlak akkor nem lesz ketseged, mellesleg valami mosolygos kis szir-szart is raktam a vegere, de vegulis mindegy, ha valaki azt hiszi hogy megtamadtak/sertegetik, akkor errol az elmeleterol mar sose tesz le.

Jimbo75 2010.07.07. 15:04:06

@robot_:

A kurva az 5 csillag és nem 4, csak szólok, nem venném a szívemre, hogy ezzel is beégj:-)))

ravens01 2010.07.07. 15:06:38

heiki: Hm, Leverkusen az enyhén szólva nem Ruhr-vidék. Szerintem.
Marhára fogsz te engem utálni, az az érzésem...

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.07.07. 15:07:35

@Jimbo75: de mi (német szurkolók) csak a 4. csillagra tudunk gondolni :)

robot_ 2010.07.07. 15:08:26

@Jimbo75:
Hat ez felnottes? Ez felnottes normalis dolog? Ez szerinted beégés? Én most szerinted beégtem?
Ime: Nem szamoltam a csillagokat. csak nyomtam párat hogy ne kelljen leirni ami oda valo.
Es en most beegtem?
Tessek, ha ez égés volt, akkor:
egy embernek 1 szája van, es nem 3.
Tehat ne irj ilyet: :-))) mert ilyen nincs. Most bazmeg beégtél. Ez kb annyi mint hogy hany csillagot ir az ember.
(huuu bazmeg de felnott vagy tenyleg hogy 75 ota ennyire vitted...)

ravens01 2010.07.07. 15:08:44

heiki: Hm, Leverkusen az enyhén szólva nem Ruhr-vidék. Szerintem.
Marhára fogsz te engem utálni, az az érzésem...

Jimbo75 2010.07.07. 15:08:49

@csabsz13:

Na, ez igen. Vannak itt normális emberek is:-))

ravens01 2010.07.07. 15:10:10

upssz, az 500 internal server error nevű főszellem duplázott rám...

robot_ 2010.07.07. 15:10:10

@csabsz13:
ehhhh... ez meg jobb reakcio volt. :)

Jimbo75 2010.07.07. 15:10:12

@robot_:

Nem igazán értem mit akarsz kinyögni, még dolgozz rajta picit...

robot_ 2010.07.07. 15:11:46

@Jimbo75: Majd ha rajtam mulik hogy erted-e akkor dolgozok rajta. Leirtam amit akartam. Nem fogom elmagyarazni, azert mert ostoba vagy. Ha nem erted akkor kerdezd meg Jumbot, Jimbo!

hitomi 2010.07.07. 15:16:52

szvsz ha sikerül semlegesíteni Villát (és miért ne sikerülne), már nagyjából ki is húztuk a spanyolok méregfogát. Ballack... benne csalódtam :( pedig nagyon bírtam, bár, őszinte leszek, nem bánom, hogy most nincs itt, mert a csapat nagyon jól muzsikál nélküle is. sőt... ahogy már írták többen is, pont a hiányzása miatt került előtérbe egy csomó fiatal klasszis.
(aztán meg, úgy látszik, a német válogatott sem ússza meg kényeskedő primadonna nélkül... csak nem a PL-ben szedte össze Ballack ezt a hozzáállást?)
nem féltem a csapatot. ügyesek, klasszak, és még ha be is következne az, ami nem fog, akkor sem kell szégyenkezniük.
(de mint mondtam, nem fog, Özil fogja a végén a Rimet-kupát szeretgetni :P)

Jimbo75 2010.07.07. 15:18:25

@robot_:

Várjál megyek le a szintedre, figyelj, figyelj: Ha nem érted mit nem értek robot, akkor kérdezd meg bobot.
Na, remélem volt olyan szar, mint a Te "poénod", bár nem tudom alul lehet-e múlni, de azért megpróbáltam.:-))

heiki töltő 2010.07.07. 15:19:06

@ravens01: tudom de közel van hozzá, a többi vidéket meg nem ismerem.:-)
Figyi, te miért ide kommentelsz, miért nem a wikipédiát olvasgatod? De most őszintén, ha ilyen okos vagy már rég saját enciklopédiát kellett volna kiadnod!

hitomi 2010.07.07. 15:19:17

@Mixer: ámen
@Jimbo75: szeretünk mindannyian. tényleg. valami problémád van, igaz? akarsz róla beszélni? meghallgatunk. hajtsd ide a buksid a vállunkra.

picsába, unalmas már a szájkarate, de nagyon.

robot_ 2010.07.07. 15:19:30

@Jimbo75: pont en akartalak ezzel kifigurazni, te ökör.
áhhh... te egy ostoba fasz vagy.
vége.

Jimbo75 2010.07.07. 15:22:44

@hitomi:

Igen, egyelőre úgy tűnik, hogy ez megoldás lehet, de azért azt ne felejtsd el, hogy van még pár játékos Villán kivül is, aki képes gólt szerezni, bár ez egyelőre nem nagyon történt meg:-)
Reményeim szerint most kijöhet az, hogy a spanyol csapat a legjobb korban van, játékosai sok nagy csatát megéltek, akik tudják mikor kell igazán odatenniük magukat, és nagy nyomás alatt is képesek világklasszis teljesítményre.

eukibic 2010.07.07. 15:23:15

Guten Tag faszikáim!

Egy-két apróság, jobbító szándékomat hangsúlyozva.
Védelmünk oszlopos brémai muzsikusának neve helyesen Per MertesacKer, nem Mertesacher.
Leverkusen meg nem Ruhr-vidék, hanem Rajna-vidék, azaz Rheinland.

Ma este spanyolverésnek kell lenni, csak úgy mondom. A szerencsétlen polipot ne bántsátok, az előző világversenyen is 5-ből 4 meccset talált el, egynél hibázott. Az az érzésem, hogy ez most jött el :)

Jimbo75 2010.07.07. 15:23:36

@hitomi:

Nekem nincs gondom, ha normálisan szólnak hozzám, Én is normális vagyok.

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.07.07. 15:25:33

tényleg sok már ez egy kicsit.
szóval vissza a lényegre: a cikk jó, Kroos jó, ha nyerünk mégjobb.

és ami a legfontosabb (talán Klose mondta), hogy a VB előtt a negyeddöntő volt a cél. ezt elérték, ezért talán már nem akkora a nyomás.
úgy gondolom, hogy nincs annál nagyobb nyomás a csapaton, mint ami a 4-0-ás ausztrál meccs után elvesztett szerb mecccs után, a 70edik perc környékén volt a csapaton a ghánaiak ellen. ott az volt, hogy az ausztrál meccsen mindenki kifeküdt, aztán kikaptak és úgy nézett ki, hogy első német válogatottként ki sem jutnak a csoportból.
na ott volt nyomás rajtuk!

robot_ 2010.07.07. 15:27:37

Ja, hat erre en se tudnek mast mondani, ha magarol az ember ne mondjon ilyet, de:
@gyikocska:

robot_ 2010.07.07. 15:30:14

@csabsz13:
Na ez igaz, en ennek is tudom be hogy ott csak az az eredmeny jutott a vegere. Sztem kb ugy jatszik a csapat ma legrosszabb esetben. Mert ott latszott, hogy ha kapnak akkor az gaz, ott jobban ugyelt a gárda a védekezésre.

ZX 2010.07.07. 15:33:20

Polippal kapcsolatban már írtam, tévedni polip dolog. Semmi para, Villa is ki lesz x-elve. :D

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.07.07. 15:42:00

A bild.de szerint a kezdő 11-be Müller helyett mégsem Kroos jön, hanem Trochowski. Remélem legalább fele olyan intenzíven fog előre is játszani, mint Müller.

Karnamantra 2010.07.07. 15:43:24

Nyerünk, de nem 3-1-re. Még hosszabbítás is lehet belőle, 1 gólos különbség lesz és élet-halál harc, piroslapok.

ZX 2010.07.07. 15:47:48

@Karnamantra: Piros nem lesz szerintem. Én a 2:1-el is kiegyeznék. De a 4 gólos sorozatot jó lenne folytatni. Bár tudom kicsi rá az esély.

heiki töltő 2010.07.07. 15:48:00

@csabsz13: hu vazzeg, ettől féltem hogy biztonsági okok miatt Trochowski jön. nem mer kockáztatni Löw, sebaj kivárjuk a spanyol hibákat. Pedig megnéztem volna már Kroos-t egy 70 percre.

TomiEnglish 2010.07.07. 15:51:47

Nagyon kérem a német válogatottat, hogy bassza pofán a rohadt spanyolokat. Előre is köszönöm.

ZX 2010.07.07. 15:57:59

@heiki töltő: Attól még, hogy Müller nincs ott, ott van Poldi, Schweini, Klose. Bármelyik képes bármikor betalálni.

2010.07.07. 16:30:22

Most azon gondolkodok, hogy ha nem szeretném, hogy a németek nyerjenek, akkor most kapjanak ki, vagy a döntőben?

RépaRetekMogyoró 2010.07.07. 16:31:59

Dajcsland!

Csak ennyit szerettem volna mondani.

heiki töltő 2010.07.07. 16:32:46

Srácok, nem akarok bulvár szintre lemenni, ezért nem is posztolom csak kommentelem a hírt: (Ha még nem ismert)

"Riválisa akadt Paulnak, az oberhauseni jós-polipnak egy norvég puhatestű személyében - közölte kedden a norvég média.

Asgeir esetében más módszert alkalmaztak a bergeni akvárium gondozói, ők nem csalogatták kagylókkal, csupán egy német és egy spanyol zászlócskát eresztettek le a vízébe, mire a norvég polip hezitálás nélkül megragadta a német lobogót, vagyis a jóslások értelmezői szerint jelezte, hogy a németek jutnak be a döntőbe." - adta hírül Független Hírügynökség.
A végén még én is veszek egy polipot a lottószámokhoz :-)

ravens01 2010.07.07. 16:38:39

@heiki töltő: Bergisches Land... Ott éltem három évet. (blush) A Wikit már teleírtam, ott mit keressek még? :P

ZX 2010.07.07. 16:40:55

Miután mindenki húzott valamit, szerintem a spanyolok húzzanak haza. :D

heiki töltő 2010.07.07. 16:55:42

@ravens01: akkor miért alacsonyodsz le az én szintemre professzor úr?:-)
Tudod mit a következő posztomat elküldöm neked lektorálásra, oszt a többiekkel fikázzuk, hogy mennyi hibát hagytál benne. Áll az alku?

Player 1 2010.07.07. 17:02:05

@Robi, a hód: Kár rágódnod rajta.Megnyerik a vb-t, ráadásul nem is rajtad múlik. :)

ravens01 2010.07.07. 17:09:20

Lealacsonyodok? Emelem a színvonalat, nem látod?
Hagyok majd szemezgetni valót, különben egy steril izén mit lehetne majd fikázni?

Player 1 2010.07.07. 17:35:28

Torresádor a spanyol kezdőben!Jó előjel!

2010.07.07. 18:26:18

@Player 1: Valóban nem. Itt mindenki már "tudja" az eredményt. Mi van, mégis van időutazás? A tökömbe, hogy megint későn szóltak!

hitomi 2010.07.07. 18:36:26

@heiki töltő: ja, aztán majd még jön az egész akvárium :P

2010.07.07. 22:25:34

Auf wiedersehn Afrika!

readya 2010.07.07. 22:30:37

@robot_:

Ezeken túl kell lépni.

Én azért örülök, hogy nyert az Armada mert azt még egy német embernek is, nem hogy egy drukkernek el kell ismerni, ma a Spanyolok lefocizták a Németeket. Nem kicsit.

2010.07.07. 22:32:07

A gólig egyértelmüen a spanyolok voltak jobbak, utána beálltak védekezni, meg kicsit idõt is húzni, de a németeknek ehhez a meccshez több szerencse kellett volna. A spanyolok sem véletlenül lettek Európa legjobbjai 2 éve.

robot_ 2010.07.07. 22:56:35

@gyikocska:
Haat.. reszben osztom. Osztom olyan ertelemben, hogy pont az tetszett a nemetekben, hogy nem tavoli bombakkal, hanem apro ugyes trukkokkel szetszedtek eddig az osszes ellenfeluket. Most nem jatszottak nemetes focit (mert az kijar nekik ezek utan hogy ezt nemetes focinak hivjuk). Sajnos valami nem stimmelt, a csapat nem azt cisnalta mint eddig ezt el kell ismerni.
No.2 : azt a reszt is elismerem, hogy az elso pont hianyaban ertelemszeruen valaminek tortennie kellett a labdaval :) es ez az volt hogy a spanyolok birtokoltak majdnem az egesz meccsen.
Amiben nem ertek egyet:
Nem fociztak le tulajdonkeppen, hanem eredmenyesebbek voltak, mert lőttek golt, de a labdabirtoklasuk 90%-a meddő volt. (ugy gondolom hogy egy dontore keszulo spanyol/spanyol-drukker meg ezt kell hogy elismerje)
De mivel a nemetek stilusa eppen hogy nem csak a gollovesben emelkedett ki hanem magaban jatekban is, igy a spanyoloknal is illik belevenni azt hogy a labda jaratasa, es a helyezkedes, mint a jatek reszei ... hat nekik mentek jobban. A lefocizas tehat csak abban az ertelemben tulzas, hogy azert nem volt 19 helyzetuk amibol 7-et ertekesitettek.
Ez alapjan az egyetlen pontot akarom dicserni, amiben azert eleg jo volt a nemet csapat, az az hogy a 16-ost azert tobb-kevesebb, de legtobbszor sikerrel vedtek. Nem ezt kellett volna jatszaniuk.
Ismerve a nemet jatekot Kroost kellett volna tenyleg kezdetni. Sokkal tamadobb szellemu jatekos. Most sajnos igy alakult, de en tovabbra sem erzem a 2 evvel ezelotti donto alapjan es a mostani meccs alapjan sem azt hogy a 2 csapat kozt meglenne az a kulonbseg mint mondjuk Nemetorszag es Argentina kozott, vagy Nemetorszag es Anglia kozott.
Ugyanakkor a Spanyolok sose nyertek VB-t, lehet hogy iden most mar tenyleg megteszik. Nem jatszanak szep focit, de eredmenyesek. Hollandia nem gondolom hogy meg tudja azt cisnalni mint Uruguay ellen, tehat papirforma szerint a Spanyoloknak kellene a vilagbajnokoknak lenni, ami nem a szivem szerint valo, de ez a valoszinu. Ha megsem akkor Wesley Sneider nagyobb lesz mindenkinel. VB Golkraly, VB gyoztes, kupagyoztes, olasz bajnok, BL gyoztes... ezt nem azert irom mintha valoszinu lenne, csak erdekesseg. :)
na sok sikert akkor Spanyolorszagnak!

robot_ 2010.07.07. 22:59:46

@Robi, a hód:
Lehet hogy a szerencse is segithetett volna.
En azt gondolom hogy nem mélységben játszottak. Nem értem miert raktak ki annyi labdat szelre, mikor a szelre kiadogatasbol mindig kicsit kozepre toltak a labdat, es sosem messzirol adtak be eddig, VAGY (es ez szinten nagyon tetszett) a kapu szelessegenel nem sokkal kintebbrol segitettek egymast, es ugy passzoltak. De a szerencse is mellejuk allhatott volna, most eloszor szukseguk is lett volna ra.
(a szerbek ellen azert nem, mert egy buntetot be kell lonie Podolskinak, tehat egy X-et szerencse nelkul is kellett volna jatszani)

2010.07.08. 15:05:02

@robot_: Tiszteletem, hogy a vereség után is itt vagy még! A sok magabiztos német drukker eltünt hirtelen, semmi részvétnyílvánítás, vagy ilyesmi.
Nem tudom, hogy a németek elfáradtak a célegyenesbe éréskor, vagy egyszerűen a spanyolok nagyon szorosan védekeztek és nem fért bele a gól, de nagyon izgalmas meccs volt az utolsó pillanatig.

robot_ 2010.07.08. 15:38:52

@Robi, a hód:
Igen a veget meg izgalmassá tette az a nehany nemet labdatartas a spanyol 16-osnal, mert olyankor benne lehet barmi, valamitn a spanyol kontrak is amiben benne lehetett volna az elony novelese.
Hat sajnos igy alakult, ugy gondolom hogy a legmeggyozobb jatekot, es a legegyertelmubb gyozelmeket a nemetek arattak a tornan, kicsit sajnalom hogy elertek a kepessegeik hatarahoz fejben, es nem tudtak az eddigi harapós csapatot a palyara hozni. Ezzel kell beerniuk, de biztos hogy jol kielemzik, es majd tanulnak belole, ami meg majd csak erositi a csapatot!
Hajra Nemetorszag, a bronzot még meg kell csipni!

ZX 2010.07.09. 09:32:30

Ehh, na most tértem magamhoz a sokkból. :D

Az azért vígasztal, hogy azért a német csapat stabilan a 4 között játszik, és az összes érmet tekintve az első helyen áll. (Hej, ha még ez a bronz is meglenne).

Azért azt kell mondjam, hogy a köuzéppályán a spanyolok jobbak voltak, csak ezért nyertek. Mert az a támadó aki egy 2:1-es ziccert nem bír kihasználni, háát.... Ha németek kerültek volna ilyen helyzetbe, akkor nem a Spanyolok játszanák a döntőt.
Ez van. Készüljünk Uruguay ellen.
süti beállítások módosítása